חזרה לשיגרה בתקופת בין החגים

תוכן עניינים

תוכנית העבודה לחזרה לשיגרה עסקית מהירה 🚀

 

כבעלי עסקים, תקופת "בין החגים" מזמנת אתגרים שונים ובפרט בשמירה על שגרת עבודה.

עוד לא יצא הפסח וכבר מגיע יום השואה, יום הזכרון, יום העצמאות, לג בעומר וכבר שבועות מעבר לפינה – כל אלה חגים מבורכים אך הם עלולים לשבש את לוחות הזמנים שקיימים בשגרה ולהסיט אותנו מהמטרות והיעדים שלנו🥴.

הכנתי במיוחד עבורכם תוכנית מפורטת שתעזור לכם לחזור לשגרה העסקית במהירות.

1️⃣ תכנון מראש – המפתח להצלחה

הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא תכנון מוקפד.
שבו עם כוס קפה ותכננו את לוח הזמנים שלכם לתקופת הקרובה בהתחשב בכל החגים והאירועים.
שימו מולכם את כל היעדים העסקיים הקרובים , רשמו את כל המשימות הנגזרות מהם – עליהם לא תרצו לוותר בתקופה זו, ושבצו אותם בלוח השנה📆.

כך תצליחו לעמוד ביעדים העסקיים שלכם, ולא תפספסו משימות חשובות על אף כל החגים והאירועים.

2️⃣ משמעת עצמית – חזקים כמו פלדה 💪🏻:

נקודה יסודיות – בתקופה זו בכלל ובחיינו כעצמאים בכלל, היא משמעות עצמית.

למרות כל הפיתויים שמזמנת לנו התקופה, חשוב לשמור על משמעת עצמית ולהיצמד לשגרה ככל האפשר.

תכננו את היום מראש וקבעו שעות ספציפיות בכל יום לעבודה.
נסו לדבוק בזמנים האלו ככל האפשר, לשמור על המיקוד ולעמוד ביעדים העסקיים שתכננתם 🎯.

טיפ 💡התחילו את היום מוקדם ככל האפשר, הגדירו לעצמכם "זמן עבודה" מוגדר ונצלו אותו בצורה יעילה.
השתמשו באפליקציות ניהול זמן כדי להישאר ממוקדים ועל המסלול.

3️⃣ תיעדוף משימות-החשוב קודם :

אחד מהאתגרים בתקופה זו הוא ריבוי הסחות דעת. הדבר עלול לגרום לכם לתחושת בלבול וחוסר עשיה.
על ידי תיעדוף משימות תוכלו להתמקד במשימות החשובות ביותר, וכך להבטיח שאתם מפיקים את המרב מהזמן הקצר שיש ולהישאר פרודוקטיבים גם כאשר השגרה שלכם מופרעת👌.

טיפ 💡השתמשו במטריצת אייזנהאואר לגבי מיון של המשימות ל חשוב/דחוף
כדי לסווג את המשימות שלכם לפי דחיפות וחשיבות.
התמקדו תחילה במשימות "חשובות ודחופות", לאחר מכן "חשובות פחות ודחופות", וכן הלאה.

שלכם ולמענכם🌹

יפעה פויכטונגר רו"ח
הגדלת הנטו שלך,
זו המומחיות שלי🥇