כך תשיגו את היעדים הפיננסים שלכם – חלק 3

תוכן עניינים

רוצים להשיג את היעדים שלכם ? הטיפ הזה בדיוק בשבילכם🎯

בעלי עסקים רבים מגדירים יעדים שאפתניים, אך לא תמיד מצליחים להשיגם. 

בטיפים הקודמים הכרנו לכם את מודל SMART, כלי יעיל להגדרת יעדים ברי השגה.

דיברנו על יעד :

Specific : היעד צריך להיות ספציפי וברור 

Measurable : היעד צריך להיות מדיד, כך שתוכלו לעקוב אחר ההתקדמות שלכם ולקבוע האם אתם מצליחים להשיגו

 

היום נדבר מדוע ואיך היעד צריך להיות 

Attainable (בר השגה) 🎯

 

 

 

כאשר אנחנו מגדירים מטרות גדולות מידי , במוקדם או במאוחר יתקוף אותנו ייאוש ואז ניטוש מהר את המטרה

 

כיצד להגדיר יעדים ברי השגה ?

✅ הגדירו את היעד שלכם בצורה ברורה וחד משמעית.

✅ הגדירו יעד שהוא  קשה במידה קלה – מאתגר אתכם אך לא ממלא אתכם יאוש להגיע אליו 

✅קבעו מדדים שיאפשרו לכם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם.

✅השתמשו בבנצ'מרקים (מדדי יחוס )  כדי להעריך האם היעד שלכם בר השגה.

 

דוגמאות ליעדים ברי השגה:

להגדיל את המכירות ב-10% תוך 3 חודשים.

להפחית את ההוצאות ב-5% תוך 6 חודשים.

להגדיל את מספר העוקבים ברשתות החברתיות ב-20% תוך שנה.

 

חשוב 💥

כדי לגרום לכם מוטיבציה להגיע ליעד, פנקו את עצמכם בכל פעם שתצליחו להשיג אפילו חלק ממנו בדרך ליעד השלם

 

 

בטיפ הבא נפרט כיצד להגיע ליעד בזמן

יפעה פויכטונגר רו"ח
מומחית בהגדלת הנטו בעסק