ניתוח לעסק שלך!

תוכן עניינים

מתי לאחרונה עשיתם ניתוח לעסק?!

פריצה עסקית/חלק ב

בפרק הקודם פתחנו בשאלה מהי פריצה עסקית, ומדוע היא קריטית לעסקים בתקופה זו.

היום נלמד כיצד ניתוח הנתונים בעסק יוביל אתכם לפריצה עסקית🎯.

✅ צמיחה עסקית מואצת במינימום עלות – באמצעות ניתוח נתונים:

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, הנתונים הם נכס בעל ערך עצום שיכול לפתח צמיחה ולהניע קבלת החלטות אסטרטגיות📊.

ניתוח נתונים כולל ניתוח שיטתי של הנתונים על העסק והשוק, כדי לחשוף דפוסים, ומגמות שיכולים לספק תובנות חשובות 🤔.

על ידי ניתוח נתונים, תוכלו לקבל החלטות נכונות, לשפר את היעילות התפעולית, לשפר את חוויות הלקוחות ולזהות הזדמנויות צמיחה חדשות✨.

בטיפ הזה, נלמד כיצד ניצול כוח הנתונים יכול להניע את העסק שלכם קדימה, לאפשר לכם לקבל החלטות מושכלות, לייעל תהליכים ולהישאר לפני המתחרים בכל הנושא של הלקוחות. כמו במטה קסם

✅ הבנת הלקוחות:

טכניקת ניתוח נתוני לקוחות
אחד היתרונות המרכזיים של ניתוח נתונים הוא השגת הבנה מעמיקה יותר של צרכי הלקוחות שלכם.

על ידי ניתוח נתוני הלקוחות, כולל העדפות והתנהגות רכישה, תוכלו ליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים, להתאים אישית את ההצעות ללקוחות פוטנציאלים ולבנות קשרי לקוחות חזקים יותר עם הלקוחות הקיימים 🤝.

לדוגמא:
אם אתם רוצים להגדיל את מעגל הלקוחות אפשר לקיים סקר קצר ללקוחות בגוגל פורם, או בסקר ווצאפ ולשאול אותם מן התועלות המשמעותיות שהם חווים בעסק שלנו.

ברגע שנדע מהן התועלות הכי משמעותיות עבורם, נוכל להכין קמפיין שיווקי או לשווק את העסק שלנו אפילו בקידום אורגני, מבלי לבזבז זמן יקר וכסף על פרסום לא ממוקד.

✅ טכניקת פילוח לקוחות:
באמצעות טכניקות פילוח לקוחות בעלי ערך גבוה נוכל להתאים את ההצעה שלנו כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלהם🎯

איך עושים פילוח לקוחות❓

👈שבו עם רשימת הלקוחות מתוך תוכנת החשבוניות ,לקוחות שקנו בשנה האחרונה ודרגו אותם ל 3 קטגוריות:

1. לקוחות שקונים בסכום יחסית גבוה.
2. לקוחות בסכום בינוני.
3. לקוחות חד פעמיים או בסכום נמוך.
לאחר מכן רישמו ליד כל לקוח כמה זמן בממוצע מקדישים לו במהלך החודש/ השנה.

👈 כך תדעו במדוייק מיהם הלקוחות הטובים שלכם שקונים בסכום גבוה/בינוני ואשר אינם "זוללי זמן".

👈 לאחר שקיבלתם את הרשימה שבו וחישבו עם עצמכם – איך ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות ללקוחות בדיוק כאלה.

זיכרו – חבר מביא חבר ויתכן מאד שללקוחות ה"נבחרים" שלכם יש חברים דומים להם וכדאי לבקש מהם להמליץ.

באמצעות הדוגמא הזו הראיתי איך מתוך ניתוח נתוני לקוחות ופילוח הלקוחות ניתן להגיע לפירסום ממוקד ולא יקר
דבר שלא הייתם משיגים ללא שימוש בטכניקה החשובה הזו.

שתפו אותי✨
מהן הטכניקות שאתם משתמשים בהם בהקשר של ניתוח נתונים וכיצד הן עוזרות לכם בעסק או בחיים?