אל תהיו פאסיביים!!

תוכן עניינים

אל תתנו לנקודות הכשל בעסק, להפתיע אתכם❗

 

– נורות אדומות בעסק/חלק 2 –

 

בטיפ הקודם בסדרה הבאנו מספר סימנים המעידים על בעיות קטנות בעסק – שאם לא נטפל בהם בזמן הן ילכו ויעמיקו, ילכו ויתרחבו.

 

היום נביא מספר דרכים לאתר באופן אקטיבי את אותם סימנים – על מנת להקדים את הזיהוי, ולטפל בבעיות מהשורש בעודן קטנות.

 

✅ הקשבה לעובדים:

עובדים הם לעיתים קרובות הראשונים לזהות בעיות.

 

הקפידו לשוחח עם העובדים באופן קבוע כדי לקבל משוב על העסק שלך מבפנים.

 

היו פתוחים למשוב שלילי כדי שתוכלו להשתמש בו כדי לשפר את העסק שלכם, ואל תקחו אותו באופן.

 

חשוב שתגיבו באופן פתוח למשוב של העובדים כדי שהם יתנו משוב אוטנתי ולא יגידו רק מה שאתם רוצים לשמוע – מה שפחות יקדם אתכם ואת העסק…

 

✅ קבלו משוב מלקוחות: 

קבלו משוב מלקוחות שלך באופן קבוע כדי להבין מה הם חושבים על העסק שלך.

 

משוב מלקוחות יספק לכם נקודת מבט אובייקטיבית ובלתי תלויה מבחוץ – שתעזור לכם לראות הרבה דברים שלא רואים מבפנים.

 

התחילו בשאלות פתוחות כדי לקבל אובייקטיבי ומגוון, ולאחמ"כ המשיכו לשאלות ספציפיות כדי לקבל משוב מפורט.

 

לאחר מכן שבו עם עצמכם במקום שקט ותרגמו את המושב למסקנות אופרטיביות. 

 

✅ ניתוח נתונים:

הנתונים של העסק שלך יכולים לספק לך מידע רב על המצב שלו.

הקפידו לעקוב אחר הנתונים של העסק באופן קבוע כדי לזהות מגמות.

 

כמאמר הפתגם, "מרוב עצים לא רואים יער". אל תנסו לנתח את כל הנתונים שלך בבת אחת, אלא התמקדו בנתונים הרלוונטיים לבעיות שאתם מנסים לזהות – בהתאם לתחום העיסוק שלכם.

 

בנוסף, תוכנה ייעודית לניתוח נתונים יכולה לעזור לכם להקל על תהליך הניתוח.

 

לסיכום, חשוב לנסות לאתר את הנורות האדומות בעסק לפני שהבעיות הופכות לגדולות ומורכבות לטיפול – מה שישאיר צלקות כואבות בעסק.

 

עשו פעולות אקטיביות על מנת לאתר את אותן נקודות כשל, מכיוון שכאשר הן יצופו מעל פני השטח עשוי להיות מאוחר.

רוצים לקבל עוד טיפים חשובים שיעזרו לכם להגדיל את הנטו??

הצטרפו עכשיו לקבוצת הטיפים שלנו ותתחילו לחסוך בגדול 💰

 

רוצים לשלם פחות מס?

דברו איתי ואשמח לעזור😊

 

יפעה פויכטונגר רו"ח

הגדלת הנטו שלך,

זו המומחיות שלי🥇